NK Special 2024

Nog een paar dagen en dan gaat in het Landstede Sportcentrum ons grootste tafeltennisevenement weer van start. Naast het NK A voor onze topspelers wordt ook het NK Para Topklasse georganiseerd op zaterdag 23 en zondag 24 maart.

Op zaterdag komt ook de jeugd in actie bij het Jeugdklassentoernooi en laten bestuurders en kaderleden van onze verenigingen zich inspireren bij het Verenigingscongres.

Op zondag tellen we een recordaantal deelnemers bij de jubileumeditie van het Caveo NK Bedrijfstafeltennis van 60 verschillende bedrijven. Maak dit weekend ook kennis met onze VR Tafeltennis Experience.

Het volledige programma van dit tafeltennisweekend vind je via onderstaande button. Nog geen tickets? Koop ze dan hier online of bij de ingang van het Landstede Sportcentrum in Zwolle. Thuisblijvers kunnen wedstrijden volgen via tafeltennis.tv.

TTV Luto 80 jaar

17 maart 2024
Beste bestuurders van Tafeltennisverenigingen, TTV Luto bestaat 1 mei 2024 80 jaar. Dit vieren wij op zaterdag 11 mei 2024 in het… Meer >

Bat-geheimpjes maart-april 2024 is uitgebracht en is te lezen via pagina Bat-geheimpjes. Meer >

Het allerlaatste tafeltennisnieuws vind je hier.

Een vertrouwenscontactpersoon is een graag geziene functie binnen onze vereniging. Onderstaand tref je de uitnodiging aan voor de… Meer >

RKC Waalwijk - Vitesse

15 februari 2024
Via GO Waalwijk hebben wij een uitnodiging ontvangen voor het bijwonen van de voetbalwedstrijd RKC Waalwijk tegen Vitesse die gehouden… Meer >