LIDMAATSCHAP EN AVG

Je bent geïnteresseerd en wilt je inschrijven? Hier tref je de informatiegids 2023 aan. Klik hier om je als lid aan te melden. Na aanmelding kan je lid worden van TTV Waalwijk. Het lidmaatschap geldt voor een minimale periode tot en met het einde van het lopende kwartaal.

Bij het aangaan van het lidmaatschap van TTV Waalwijk geef je toestemming voor publicatie van foto’s en filmpjes die worden gemaakt tijdens trainingen, wedstrijden en overige activiteiten ter promotie van TTV Waalwijk op het internet of enig ander medium.

Bescherming van jouw persoonlijke gegevens
Wanneer je je gegevens bij ons achterlaat, wil je geen ongenode gasten die jouw gegevens kunnen bekijken. Of nog erger: die er met jouw persoonsgegevens vandoor gaan. Groot gelijk, dat willen wij namelijk ook niet. Daarom doen wij er alles aan om jouw persoonsgegevens privé te houden.

TTV Waalwijk slaat jouw persoonlijke gegevens op in een beveiligde database. We geven jouw informatie zonder toestemming ook niet door aan derden. Wel verzamelen we jouw gegevens om communicatie en (voormalige of toekomstige) samenwerking soepel te laten lopen. Welke gegevens wij van jou verzamelen en voor welke doeleinden, is te lezen in ons Privacyreglement.

Wil je weten welke gegevens van jou persoonlijk digitaal zijn opgeslagen? Deze kan je opvragen via pagina www.ttvwaalwijk.nl/avg.

LIDMAATSCHAP BEËINDIGEN

Verandert je adres of telefoonnummer? Wil jij je lidmaatschap beëindigen? Via de Clubapp of de MyClub webpagina (hiervoor dien je ingelogd te zijn) kan je zelf dergelijke wijzigingen in je persoonlijke gegevens doorvoeren. Uiteraard mag je ook een mailbericht sturen naar penningmeester@ttvwaalwijk.nl. Beëindiging lidmaatschap kan per het einde van het kwartaal, dit met inachtneming van een opzegperiode van vier weken.

CONTRIBUTIEBEDRAGEN PER 1 JULI 2023

Het contributiebedrag wordt jaarlijks vastgesteld door de Algemene Vergadering en kan in de toekomst afwijken van het geldende bedrag.

Soort lidmaatschap
 Bedrag per kwartaal
 Inschrijfgeld
 Junior*) basis / recreant  € 25,00  € 5,00
 Junior*) NTTB-speler € 39,50
 Senior basis / recreant € 25,00  € 5,00
 Senior NTTB-competitie € 44,00
 Senior TTL-competitie € 27,00
 Senior NTTB+TTL-competitie € 46,00
 Basislidmaatschap NTTB**) € 5,00
*) t/m 17 jaar
**) Niet competitiegerechtigd, wel mogelijk om in te schrijven voor toernooien onder verantwoordelijkheid van de NTTB

Het verschuldigde contributiebedrag dient per de 1e dag van ieder kwartaal (1 januari, 1 april, 1 juli, 1 oktober) betaald te zijn op bankrekeningnummer NL 58 RABO 015 580 2933 t.n.v. TTV Waalwijk. Een automatische incasso is niet mogelijk.

CLUBKLEDING EN SPEELMATERIALEN

Ben je lid van onze vereniging dan is het dragen van onze clubkleding verplicht tijdens wedstrijden in de NTTB- en de TTL-competitie en officiële door de vereniging aangemelde toernooien. Bij het in gebreke zijn zal een eventuele boete van de NTTB aan je in rekening worden gebracht.

Op speelmateriaalgebied is een scala aan batjes en rubbers te verkrijgen. Zoveel, dat je als leek "door de bomen het bos niet meer ziet". Ons bestuurslid Gert-Jan van Alebeek heeft uitgebreide kennis over rubbers en batjes en kan je uitstekend informeren over te maken keuzes hierin.

Speelmaterialen worden besteld bij POSNO-SPORT, nadat jij de bestelling via Gert-Jan hebt ontvangen, stuurt de penningmeester je een mailbericht voor het te betalen bedrag.